Jag har blivit besatt av min blogg.

När jag är hemma så kollar jag bloggen hela tiden.
Har det kommit någon kommentar?
Har det kommit någon kommentar?
Har det kommit någon kommentar?
Nähä...

Nu ikväll så gick inte det.
Vet inte varför, men jag kunde inte öppna bloggen under ett par timmar.
Jag försökte och försökte och försökte, men blev inte insläppt.

Så under tiden så hade jag en diskution med T över msn.

T säger:

jag lbev uppraggadmed den absolut sämsta raggrepliken nånsin igår

Niclas säger:

aha

Niclas säger:

shot

T säger:

är ni bögar(jag och robert).?

T säger:

nej sa vi?

 

T säger:

dom sa:  oj, förlåt men vi trodde det för ni är så jävla snygga......utk

T säger:

urk...

Niclas säger:

och så gick ni hem tillsammans eller?

 

T säger:

nej, vi såg dom snacka med ett par tandläkare senare på kvällen, kanske lite oralvård haha

Niclas säger:

fan vad du är usel haha


Kommentarer
Postat av: A-M

Och jag läser din blogg. Älskar namnet på den oxå. Aftonlandet. Fast kan erkänna att jag läste det som aftonbladet i början :-)

2007-07-16 @ 19:32:49
Postat av: Niclas

Tackar så hjärtligt. Jag bockar och bugar.
Jag var medveten om risken för förväxling, men namnet kändes så rätt när jag kom på det.

2007-07-16 @ 20:19:30
URL: http://aftonlandet.blogg.se/?c=1181571397
Postat av: Elin D

Jag läser fortfarande! Tyvärr är jag väldigt dålig på kommentarer... Skall bli ändring på det minsann!

2007-07-18 @ 10:33:47
Postat av: Niclas

Jag tror inte tanken med detta inlägg var att tigga kommentarer. Observera "tror inte".
Och jag tycker om alla som läser min blogg, fast bäst om dom som kommenterar.

2007-07-18 @ 16:16:19
URL: http://aftonlandet.blogg.se/?c=1181571397

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0