Gått nytt år

Titta vad jag har hittat.
image11

Fast bara över helgen.
Min kamera är inte den bästa.

Man får ont i huvudet av champagne.

Hämtade hunden i söndags förmiddag. Ska lämna honom ikväll.
Syrran övertalade mig att köpa en flaska "Möet & Chandon" för tre hundra, och sen dricker vi inte ens upp skiten. Smakar avslagen champagne bra?

Är lite orolig över hur hunden klarade av alla smällarna själv i natt. Husse sa att det skulle bli bra och ville jag vara helt säker så skulle jag köpa ett stort ben till hunden, och det gjorde jag. Men när jag kom hem i natt så var benet knappt rört. Hunden satt med benet i munnen innanför dörren när jag kom men han hade inte gnagit/ätit nå på det. Det började han med efter att jag kommit hem så att jag blev tvungen att ta det ifrån honom för att kunna sova.

Nu ska jag upp till fadren för nyårslunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0