Mona Salin

Jag gillar henne. Har alltid gjort det.
Tycker att hon talar klart och tydligt.
Jag håller nödvändigtvis inte alltid med henne, men hon står för något som jag sympatiserar med.

Toblerone hit, och toblerone dit.
Vad spelar det för roll i det stora hela.

Hon känns äkta och det är det viktigaste!

Hon var den första sossen som på allvar drev HBT-frågor.
Hon talar om jämlikhet utan att framstå som en manshatare.
Och jag känner ärligt patos i hennes röst när hon talar om småföretag.
Ett patos jag tror facket känner, för annars så skulle de inte ta så illa vid sig.
(småföretag och facket går inte riktigt ihop)

PS. Jag gillar facket också.


Kommentarer
Postat av: detvaintejagdetvasossarna

Klart du gör, din såsse.

2007-06-20 @ 15:00:30
URL: http://detvaintejagdetvasossarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0