Min historik + lite politik

"Det handlar om att överleva å lära sig att stå ut med den man e - att till slut förstå att man varit normal hela tiden."

Lo Kauppis har skrivit dessa fantastiska ord, och de representerar vem jag är på ett sett jag önskar att jag själv hade kunnat formulera.

Nu närmar jag mig treårsjubileum som drogfri, och jag vet att jag är FRI.

Så, då var det sagt. Vad ska jag skriva om nu?

Förresten, är det någon där ute som kan förklara för mig, på vilket sätt sänkt inkomst stimulerar tillväxten? Om man sänker inkomsten för en massa människor (arbetslösa, sjukskrivna t ex) så får ju dessa mindre att handla för, och tillväxten är ju beroende av att det spenderas, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0