Jag älskar sommaren!

"Till rytmen av en regnig natt", har jag gått hem, fast det var eftermiddag.
Och det känns så bra just nu. Svalkande regn och pengar på fickan.
Två öl på Camillas kan också spela in.

På vägen hem:

G - Jag får lust att spela fotboll.

Jag - Vadå för fotboll? Sån där med boll typ?

G - Ja, med boll.

Hatar värmen dock.

Mina kompisar har ett "djungelspråk" om mig:
"När solen kommer fram så går Niclas in."

Visst är dom fyndiga?

Har spontaninhandlat en sommarjacka, men samtidigt fått in en gammal skuld.
En skuld jag hade glömt.
Inte fel.

Kommentarer
Postat av: A-M

Kul med skulder som trillar in när man minst anar det.
Trevlig midsommar då daj!

2007-06-22 @ 09:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0