Idag är en avslagen dag.

Läste om "Bögjävlar". Om att vara bög är att vara människa.
Att vara människa är ju så mycket.
Det är ju självklart, men det är den slutsats jag kommer fram till.
Jag orkar inte bry mig idag.

Ser "stargate" på 6:an och jag tittar klart.
Jag byter inte ens kanal i pausen.
Är faktiskt intresserad.
Vad är "treckie" översatt till stargate?

Nu väntar jag på CSI NY och jag kommer inte ens bry mig om att det är sämre än originalet.
Kanske kommer sen jag att börja läsa boken jag köpte idag.

Har betalat alla räkningar.
Jag kommer leva på snabbnudlar denna månad.
Men jag kunde inte bry mig mindre.
Har inte fått min skatteåterbäring än, men vad spelar det för roll.
Jag har ju CSI NY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0