Det är farligt att röka

Det brann nyss i min askkopp.

Sitter ner vid datorn och gör jag vet inte vad, när jag känner brandrök in luften. Jag tittar ut och det ryker ymnigt. Går fram till balkongdörren och det är min askkopp som brinner, eller glöder.
En halv liter vatten senare brinner det inte längre.

Åker till huvudstaden imorgon. Ska umgås och gå på grönan.
Tur att jag har semester nästa vecka. Kommer behöva återhämtning.
Åker med kompis G, och det är lite kyligt mellan oss för tillfället.
Får se hur det blir. Tror det blir bra.
Lite värme innanför västen bara så ordnar det sig.

Men apan som liknar mig har glömt skaffa tvättid, så nu blir det upp i ottan för att få rena kläder.
Snygg start på ledigheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0