Ålderskrämpor?

Ser "i sjunde himmelen", ler lite för mig själv  och tänker:
"Om man bortser från att det är en marängtårta, så är det ju ett ganska trevligt program."

Jag börjar på att bli gammal.

Det första tecknet kom för ett par år sedan, när jag hörde en låt av Candela eller något annat dansband och tyckte det lät bra.
Nästa kom när jag tyckte att Christer Sjögren sjöng "Jag ger dig min morgon" riktigt bra. Jag tyckte hans röst passade låten.
Sen blev jag illamående.

Undrar om det inte är så att min nyfunna besatthet av Pixies är mitt sätt att motverka åldrandet. Eller att jag börjat lyssna på clubmusik igen. Det har jag inte gjort sen 1995.
Herregud, jag funderar på allvar på att åka till Emmabodafestivalen senare i sommar.
Visserligen bara för att Dinosaur Jr kommer dit, men ändå.

Men jag kommer aldrig, aldrig att falla för Carolas fejkade smile.
Aldrig säger jag!

Kommentarer
Postat av: A-M

Bara för att djävlas.
Fräääämling, vad döljer du för mig? I diiiiiina mörka ögon....

2007-06-21 @ 08:33:20
Postat av: Elin D

Håller med dig fullständigt när det gäller Carola!
Får en lätt illamåendekänsla när jag råkar se eller höra henne.
Som tur är känner jag mig fortfarande såpass ung att Christer Sjögren får vänta några år till.

2007-06-21 @ 10:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0