Justice

Kommer du ihåg Daft Punks debutalbum, "Homework"?
Kommer du ihåg hur dina öron tänkte: Vad i hel...a friden.
Hur ditt hjärta slog ett dubbelslag, för att sedan volta hem OS-guldet i gymnastikens fria program.

Vill du känna samma känsla igen? I så fall, skaffar du Justice "krucifix-skiva".
Tonen sätts direkt med inledningsspåret "Genesis".
"Domedagen är här och nu jävlar ska vi dansa ända till slutet", vrålar Justice till oss. Det känns som att masspsykosen slukar mig, som att jag befann mig på Brandenburger Tor på 30-talet - inga jämförelser i övrigt - och jag lyssnar plikttroget.
Jag dansar.
Och mitt hjärta övar inför "Peking 08"

Kommentarer
Postat av: thobias

exactumondo. bravissimo!

2007-07-05 @ 21:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0