Ja jävlar

Idag är det fest. FEST!
Ikväll ska jag svänga min lurviga till "I´m a true beliver", skaka mitt arsel till "Dunka mig..." och trampa vatten till "Det var en gång en fågel".
Vickan fyller ju 30.

Jag har kanske förutfattade meningar, men det är den sortens låtar jag tror hon gillar.

Det var en gång en fågel
en fågel som bodde på landet
och hans namn var Roland

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

Har varit ner i källaren. Skulle se om jag hade kvar mitt exemplar av "Det kommunistiska mannifestet".
Det hade jag inte.
Ville läsa kapitlet om prostitution igen, men icke.
Men jag skulle aldrig gått ner i källaren. Jag skulle ha förblivit lyckligt ovetande.
Fy fan vad mycke bråte jag har.
Det är dax att åka till tippen.

Ett litet dilemma upptar min konsentration just nu.
Jag har slut på cigg och är röksugen men har ingen ork till att gå att köpa nya.
Samtidigt är jag hungrig och borde laga mat.

Jaja, det löser sig, som gubben som sket i badkaret sa. höhöhö

HAHAHA Mitt stavningsprogram ville ersätta arsel med adel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0