aldrig mer

Köpte pizza nyss. Pizza med fläskfile på.
Det var broskbitar i filén.

Det är snart en och en halv timme sen och jag mår fortfarande illa.
Inte för brosken.
Nej, den kan jag ta. Men samtidigt så smakade köttet... inte skämt, men som att jag kommer att bli dålig i magen.

För övrigt kan jag rekommendera Liars nya album "Liars". Tysk industrirock som till min stora förvåning låter bra. Som om New Order och Megadeath hade gjort en skiva ihop.
Sen är ju The Stone Roses självbetitlade debut från 1989 världshistoriens bästa skiva, nästan lika bra som Richard Lloyds "Alchemy" från 1979.

OBS: Ovanstående åsikter kan komma att revideras inom en snar framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0