min filmkrönika

Det blev en riktig filmdag igår. Jag började med att se klart på "Fantasic Four II", om ni vill ha ett omdöme så kan jag säga att det är inget att slösa en massa tid på. Fortsatte med att se "Zodiac", vilket blev dagens absoluta höjdpunkt, en riktig klassfilm, men kan någon förklara för mig vari Jake Gyllenhaal storhet ligger för jag har fan ingen aning. Sen, på grund av uttråkning så slänge jag igång "Bend it like Beckham". Blev lite törstig och tog ett glas vin, jag är ju ändå ledig. Avslutade min filmdag med att se "The Holiday", och innan den var slut så hade väl tre-fyra glas vin slunkit ner. Gick och la mig med en positiv känsla, den var ju inte så tokig och Kate Winslet är ju en riktig puma.

När jag vaknar i morse (KL.10.45) så känner jag lite av samma känsla som igår och sätter på "The Holiday" igen.

Jag visste att man kan supa sig själv och andra snygga, vad jag inte visste var att man kunde supa filmer bra också.

Kommentarer
Postat av: A-M

Hehe....

2007-12-28 @ 13:31:40
Postat av: tobbe

haha, du har humor!

2008-01-03 @ 17:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0