min filmkrönika, del 2

Är ganska omtumlad just nu. Har precis sett "American gangsters". Vilken film!
Så långt kom jag igår kväll när jag skulle skriva detta inlägg. Jag var så skakig och upprymd av vad jag just sett att mina tankar inte gick att samla. Nu, morgonen efter är tankarna fortfarande spridda men en sak kommer jag ihåg. En bit in i filmen, när saker börjar snurra i rätt riktning för huvudpersonen och sakta hörs introbeatsen till Bobby Womacks fantastiska "Across 110th street" stegra, då kände jag, utan minsta tvekan, att detta kommer bli en perfekt filmupplevelse.

Dagens låttips: Se ovan.

Kommentarer
Postat av: A-M

Gott nytt slut Niclas.

2007-12-31 @ 14:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0