Lördagen den 29 december 2007.

Och intet nytt på malmgatan. Men skulle något ske så kan jag vara säker på att jag missar det. Som på juldagen.
Medans jag sover så sött i min trygga vrå så brinner en villa, två kvarter bort, ner till grunden samtidigt som tre liv släcks.Tre för mig anonyma människor som hade anhöriga och vänner.

Jag måste ha sett dem flera gånger utan att tänka närmare på dem. Vanliga människor som levde ett vanligt liv två kvarter bort.
Jag vill inte gå förbi, jag undviker den vägen nu.
Jag vill inte veta vilka de är, jag vill förbli anonym.

I en sömnig liten stad, åh
Ingen annanstand
Kan man vara ensam som just här
(kent)



Dagens låt: Kent - "LSD någon"

Kommentarer
Postat av: A-M

Läste på ett forum hos en *vän*, att det var hennes sons f.d flickväns mamma, styvpappa och lillebror som förolyckades :-(

2007-12-29 @ 21:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0