Le mera

Kollar in på syrrans blogg och upptäcker att hon har börjat med "dagens låt" och jag blir lite imponerad över initiativet.
"Jag vill också", liksom.
Men jag är ju sån som snöar in helt. Går totalt in i musiken jag fastnar för, så risken finns att jag skulle rekommendera samma låt flera veckor i streck.
Men just nu så kan jag tipsa om "I´m gonna make you love me" av The Jayhawks. En inte helt ny låt, men inte helt gammal heller. Jag vet faktiskt inte vilket år den släpptes.
Jag skulle kunna googla låten, ta reda på vilket år den kom, men jag tror jag ska chocka mig själv och strunta i det.


Kommentarer
Postat av: A-M

HERREGUD!!! Går in i musiken i veckor???
Vad säger det om mig då som lyssnar på denna:
http://www.youtube.com/watch?v=9dVyF3sarq8

*Psyket nästa*?

2007-12-27 @ 22:00:28
Postat av: Niclas

Det är du och min mor, A-M. hahahaha

2007-12-27 @ 22:58:31
Postat av: A-M

Hälsa mamma att hon har bra smak :-)

2007-12-27 @ 23:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0