HA HA!

Efter upprepade krav från min omgivning så ser jag mig tvingad att fortsätta. Men gudarna ska veta att jag var trött på blogghelvetet. Nu ljög jag. hihi

Jag var besatt a bloggar - min och andras. Jag var tvungen att sluta för min egen skull. Men jag har saknat bloggen hela tiden.

Sen blev jag ju kär i en bloggkollega. Det var då jag insåg att det hade gått för långt.
Ett breake var tvunget.
Fast jag kan fortfarande tänka på henne fast jag vet inte hur hon ser ut.

Låtar 2007
Is there a ghost - Band of Horses
We´re not alone - Dinosaur Jr
One Two Three Four - Feist
Breakin´Up - Rilo Kiley
PS, Tjörn - Anna Järvinen

Skivor 2007
Under the blacklight - Rilo Kiley
Tillbaka till samtiden - Kent
Cease to begin - Band of Horses
The Reminder - Feist
Raising sand - Robert Plant and Alison Krauss

Inbördes ordning? Troligen.

De bästa skivorna kom under hösten, ett tag formligen regnade det bra musik.


Jag vet inte hur hon ser ut och jag tänker på´na - jag undrar själv hur det fungerar.

Kommentarer
Postat av: A-M

DU LEVER!
God fortsättning och allt vad de heter.

2007-12-27 @ 08:07:54
URL: http://lappan.blogg.se
Postat av: agnes

fast egentligen är inte kents nya skiva så bra.:P

2007-12-27 @ 15:27:49
URL: http://agnesskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0