Svenska one hit wonders på MTV

5. Emilia - Big big world
Hon var lika söt som jag mindes, men jag mindes hennes röst som bättre.

4. NG3 - Tell me
Var detta ens en hit? Uselt!

Reklampaus nu, så då kan jag berätta att jag såg "Blood diamond" igår. Den var bra.
Sen kan jag berätta att Fazers mockachoklad är magiskt god.
När jag skriver detta så missar jag naturligtvis vilka som kom på tredje plats. Det är någon rapduo med Timbakto...
Nej, nu står det i rutan igen.

3. Excel - All night long
Har alldrig hört den tidigare. Kasst sa Bull.

2. Basshunter - Boten Anna
Kommentar överflödig.

1. Graaf - You got what I want
Lite charmigt är det faktiskt. Och Hanna är snyggare än Magdalena. Det är hon.

Kul program, synd att jag missade plats 10-6.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0