Status que.

Eller om man ska kalla det ställningskrig?
Kärringen är tillbaka från sin semester. Kärringen med bautastort K, och då är hon endast ett år äldre än mig.
Aldrig att hon missar en chans att trycka på att jag är singel. Aldrig att hon missar ett misstag jag gör.
Aldrig att jag missar en chans att utesluta henne ur ett samtal. Aldrig att jag missar ett misstag hon gör.

Funderar allvarligt på att börja trycka på hennes övervikt. Hon väger ca.140-150 pannor så det vore det enklaste i värden. Det är bara det att hon har otrolig komplex för sin övervikt och jojobantar konstant.
Det vore liksom för enkelt.





PS: Ny underrubrik igen.
PS2: Okkervil river heter dom, skivan heter "the stage names". SKAFFA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0