Jag måste tyvärr göra avbön.

Jag ska sluta vara sosse.
HAHAHAHA
Skoja bara.

Nej min avbön gäller Terra Naomi, som jag mer eller mindre sågade förra helgen.
Hennes skiva "Virtually" har växt under veckan, så jag kan faktiskt rekommendera den.  Det är raka melodier i klassisk amerikansk kvinnlig singer-songwrighter tradision. Ibland påminner det om Aimee Mann, ibland om Jewel, ibland om Tracy Chapman och hon sjunger med en inlevelse som Maria McKee skulle ha blivit stolt över.
Visst det är fortfarande sentimentalt högtravande, men ibland måste man få gilla sånt också.

Kommentarer
Postat av: Elin

Du skrämde mig där en stund...

2007-08-15 @ 07:53:00
URL: http://www.my-ghostworld.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0